Translate

tirsdag 18. juni 2013

Vinflasker : Wine Bottle

Denne vinflasken har jeg shrappet til ei tidligere kolega, som skulle gifte seg. 
For å få en finere og mer glansfull efekt på bildene, så brukte jeg: Glossy accents.











Denne vinflasken har jeg shrappet til en kolega som hadde bursdag,og sluttet i barnehagen.
Pappiret har jeg kjøpt på Kort & Godt på Ganndal, som nå heter Camelia.
Blomstene jeg har brukt, har jeg kjøpt i Stuttgart på Idee. 
Jeg har brukt Martha stewart til bordene.














Jeg og min søster Oddveig hadde en scrappedag, og vi  pyntet vinflasker. 



     Her er vinflasken min ferdig pyntet.


Vinglasset og vinflasken er trykket ut fra quic Kutz.





Blomstene jeg har brukt er kjøpt på Kort & Godt


1 kommentar:

  1. Kjempe kjekt at du også har fått deg blogg. Kjempe fine. Du er knall flinke. Har lagt meg til som følger :)klem

    SvarSlett